Subject: FW: Teamsi meetingu aeg. Saue-Kanama 10 kV fiidri ümberehitus, IP4387
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 16:32:35 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/16844-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Martin Bluum <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 3:59 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: Teamsi meetingu aeg. Saue-Kanama 10 kV fiidri ümberehitus,
IP4387

Tere!

Saadame kogu projekti uuesti kooskõlastama. Palun anda esmasel võimalusel
esimesele etapile (joonised 001-003) kooskõlastus, kuid pole võimalik
tervele projektile kooskõlastust välja anda. Meil on juba väga väga kiire
sellega.

<https://stromtec-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/martin_stromtec_ee/ETH0
CxF3OBpNv_NUopwItnEBRvQc8FlI3rPi_4ba349P9g?e=Cqjokb>
21-96_IP4387_seletuskiri (1).asice

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 30, 2025 4:45 PM
To: Martin Bluum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Teamsi meetingu aeg. Saue-Kanama 10 kV fiidri ümberehitus,
IP4387

Tere

Oleme saanud Transpordiameti Ehituse üksuselt tagasisidet, et tuleb
arvestada antud kraavi asjaoluga ning kaabel paigutada kinnistu piirile
või väljapoole riigitee maaüksust.

Lisame juurde, et mahasõidu alla palume rajada maakaabel 1,5m sügavusele
ning kaitsetorru 1250N.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Wednesday, January 22, 2025 2:30 PM
To: 'Martin Bluum' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Teamsi meetingu aeg. Saue-Kanama 10 kV fiidri ümberehitus,
IP4387

Tere

*	Vaatasime antud asukohas paikneva alajaama asjaolusid ning selgub,
et projekteeritav alajaam jääb ikkagi ristmiku nähtavusalasse (roosad
jooned).

Seega palume ikkagi valida alajaamale alternatiivne asukoht väljapoole
ristmiku nähtavusala.

Lisaks juhime tähelepanu, et võimalusel saame aktsepteerida olemasolevatel
postidel alajaama, kui alajaam ei halvenda antud asukohas nähtavust, sh
juhime tähelepanu, et mastide ning tõmmitsate vahetusel tuleb arvestada
teega külgneva vaba ruumiga.

*	Lisaks juhime tähelepanu, et koostatud on projekt, mille kohaselt
on planeeritud rajada ristumiskoht riigiteele nr 11345 Rahula-Saku km
0,37.

Palume maakaabli paiknemisel arvestada antud projektiga, selliselt et
maakaabli paiknemine ei seaks takistusi ristumiskoha rajamisele.

*	Saku valla tellimusel on koostatud projekt, kus on kavandatud
riigitee 11425 äärde kraav ning kergliiklustee.

Antud asjaolud on veel täpsustamisel seega edastan hetkel esialgse info ja
väljavõtte antud projekti kohta.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Martin Bluum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 11:04 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Re: Teamsi meetingu aeg. Saue-Kanama 10 kV fiidri ümberehitus,
IP4387

Tere!

Saadan parandused. Seletuskirja ja IKÕ parandused teeks siis, kui trass on
paigas.

Parimat

Martin

  _____

From: Martin Bluum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, January 15, 2025 4:19 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Re: Teamsi meetingu aeg. Saue-Kanama 10 kV fiidri ümberehitus,
IP4387

Tere!

Las olla esialgu siis 22.01.2025 kell 10:00.

Parimat

Martin

Saadetud rakendusest Outlook Androidile <https://aka.ms/AAb9ysg>

  _____

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 15, 2025 4:17:47 PM
To: Martin Bluum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Teamsi meetingu aeg. Saue-Kanama 10 kV fiidri ümberehitus,
IP4387

Tere

Hetkel pakuksin välja koosoleku ajaks 22.01 algusega kell 10:00 (Teamsis).

Soovin antud asjus kaasata koosolekule ka enda ülemuse (Tiit Harjaku), et
ta hetkel puhkab ning saan anda täpsemalt aja sobivusest järgmine nädal
teada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Martin Bluum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, January 14, 2025 1:13 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Teamsi meetingu aeg. Saue-Kanama 10 kV fiidri ümberehitus, IP4387

Tere!

Nagu telefoniteel rääkisime, siis tegelen mina nüüd antud projektiga
IP4387. Proovime teha järgmise nädala alguspoolel meetingu, andke sisend,
millal Teie saaksite ajaliselt teha. Saadan tagantjärgi varsti ka eskiisi
muudatustest.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.